czwartek, 22 kwietnia 2010

Wstęp

Zabieram się za założenie tego bloga już tyyyyyyle czasu.. no i w końcu jest, niesamowicie piękny, ale jest. Na pewno wprowadzę tu jeszcze wiele zmian, ale na razie niech zostanie jak jest.

no więc od początku.. Ja nazywam się Magda i mam 17 lat. I w zasadzie to tyle o mnie ;) jako, że blog będzie głównie psi, niech będzie o nich.

Axel to pies w typie maltańczyka, drugi czworonóg jaki pojawil się w moim życiu, ale bez wątpienia najważniejszy już na zawsze ;) w lipcu tego roku skończy 2 lata (jak ten czas leci!), trochę się szkolimy i bawimy się w agility, a raczej zaczynamy. Jest bardzo otwarty na ludzi i psy, co niejednokrotnie wcale nie jest zaletą. Oprócz tego ma w sobie duuuużo energii, uwielbia biegać! to zdecydowanie to co tygryski lubią najbardziej ;) Sztukę denerwowania mnie zdążyl opanować niemalże do perfekcji, nieraz zdarza nam się nie dogadywać, co nie oznacza, że nie jest wspaniały. W końcu to Axel!

O Magnusie na dzień dzisiejszy jeszcze nie potrafiłabym pisać takich referatów jak o Axelu.. bo jestesmy razem zbyt krótko, jednak trochę już się poznalismy ;) jest grzywaczem chińskim pp z hodowli od Zbójnika Ondraszka. Ma prawie 5 miesięcy, ze mną jest od ponad miesiąca. Tak myslę.. bo dokładnej daty nie pamiętam ;) zupełnie nie mam głowy do dat. Najważniejszą wartoscią w życiu tego psa jest jedzenie. Lubi inne psy, ale kiedy zobaczy żarcie nic innego nie istnieje. Oprócz tego straszny z niego przytulak!

no i wlasciwie to chyba tyle o nich. Jest mnóstwo rzeczy o których chcę napisać, ale wszystko w swoim czasie ;)

pozdrawiamy,
Magda i białasy!

1 komentarz:

  1. Super, że w końcu założyłaś bloga! :)
    Ja czekam na jakieś relacje z treningów (oraz innych fragmentów życia z białasami ;)) i mnóstwo zdjęć :D.

    OdpowiedzUsuń